moh terjah..!!

Chrome Like
on Google+
..
SocialPromoter. .

Rabu, 21 Mac 2012

Tiada had usia kenderaan..ye ker..?

Tak wujud had usia kenderaan..poyo kah..?

KERAJAAN tidak berhasrat melaksanakan penetapan had usia kenderaan bermotor di jalan raya kerana dilihat berupaya menjejaskan kebajikan rakyat.  Timbalan Menteri Pengangkutan, Datuk Abd Rahim Bakri berkata, sehingga kini kerajaan belum bercadang berbuat demikian
walaupun perancangan itu terkandung dalam Dasar Automotif Negara. berita penuh baca [DISINI]
Pagi tadi selak paper metro tetiba ada sesuatu yang membuat kan aku terbeliak nak baca..
ye laa..itu hari kamain lagi berdentum dentam sampai kan banyak komuniti dan kesatuan kereta-kereta buruk semalaya naik hangit dengan pekembangan tesebut..
yang menimbulkan kemusykilan aku dalam kecetekan perundangan serta perkembangan Dasar Automatif Negara kenapa tetiba isu lengit ini selesai macam tu sahaja sebelum ini rasa aku dah cukup panas apatah lagi
yang super hardcore dengan jentera reput ini contoh macam aku ni haa..geram aihh
kerana dilihat berupaya menjejaskan kebajikan rakyat. 
 stetment ini paling meluat aku baca...dasar pancing ayat manis puiihh dekat-dekat nak mengundi ada saja
ayat-ayat "hangit" korang karang shadu sampai nak menanah telinga aku ni haa...tak kira la dari pihak mana pun....
Harapan tinggi menggunung kekalkan dan kotakan apa yang di kata dan dijanjikan jangan manis di mulut sahaja tapi di hati tidak..jangan jadi kan ia sebagai wayang untuk mengampu bagi sesuatu agenda yang berkepentingan untuk mereka yang tidak mampu,sebab nya mejoriti adalah kurang mampu maka jangan ingat boleh di ambil peluang........
jangan sembang kosong sekadar menutup permasalahan yang sudah berpanjangan berlaku.
Semoga ia ada kebaikan seperti apa yang di kata kan.
sepatut nya dah lama selesai bukanya susah pun sekadar nak keluarkan statment macam ini..aku jamin perkara ini tidak berpanjangan mungkin akan kembali panas suatu hari nanti..
we wait and see.

2 comments

22 Mac 2012 12:04 PG

jangan nanti lepas mengundi nak lupuskan balik

memang kena bakar la pejabat perdana menteri tu

22 Mac 2012 6:20 PG

@bact.
tu la pasal...kamain lagi manis berkata-kata lepas dah dapat peluang hampas pulak yang dia bagi....
bukan boleh pakai sangat diorang ni..
geram pun ada ciss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lambdaspin Punya Lubuk

↑ Grab this Headline Animator

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Cheap Dedicated Hosting [Valid Atom 1.0]